Jako autorka bloga nie wyrażam zgody na kopiowanie, powielanie lub jakiegokolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach tekstów i zdjęć z serwisu internetowego http://thecolourfulsummer.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

poniedziałek, 17 grudnia 2012

NORMATABS

KILKA SŁÓW O PRODUKCIE

Wskazania: Suplement diety. Uzupełnienie codziennej diety w składniki korzystnie wpływające na cerę trądzikową. Zawarte w preparacie składniki pomagają zachować piękny i zdrowy wgląd skóry.  

Działanie: Składniki aktywne suplementu diety Normatabs wykazują działanie:
  • przeciwbakteryjne
  • oczyszczające
  • ochronne
  • antyoksydacyjne
dzięki temu korzystnie wpływają na cerę trądzikową, poprawiając jej stan i kondycję. Laktoferyna, wyciąg z fiołka trójbarwnego oraz pozostałe składniki poprawiają stan skóry oraz pomagają zachować jej piękny i zdrowy wygląd. Natomiast połączenie minerałów - selenu i cynku, wzbogacone likopenem, gwarantuje skuteczną ochronę przed niekorzystnym działaniem wolnych rodników, co chroni komórki przed uszkodzeniem oraz przedwczesnym starzeniem.

Dawkowanie: 1 tabletka 2 razy dziennie

Przeciwwskazania: Uczulenie na którykolwiek ze składników produktu. Nie należy stosować łącznie z innymi preparatami witaminy A. Produkt nie jest wskazany dla kobiet w ciąży oraz matek karmiących piersią.


Pojemność: 30 szt.
Cena: 30 zł
Dostępność: Apteki


PLUSY
+ poprawiają wygląd skóry
+ tworzy się mniej "niespodzianek"
+ mają bardzo fajny skład 
+ nie są drogie
+ nie są na receptę

MINUSY
brak :)



MOJA OPINIA

Tabletki te są naprawdę dobre - mają rewelacyjny skład. Z pewnością będę do nich powracać, bo jak narazie spisują się świetnie.

14 komentarzy:

  1. przydałyby się witaminki..tylko zawsze wątpię w takie suplementy ;) nie wiem czy to faktycznie coś daje...wyczuwam chemie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm zawsze zastanawiało mnie czy te reklamowane tabletki na problemy z buzią rzeczywiście działają. Najważniejsze ze jesteś zadowolona, oby tak dalej.
    Dziękuję za odwiedziny i dodanie do obserwowanych. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było, jakbyś dodała zdjęciowe efekty np. stanu skóry przed i po zastosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o tym nie słyszałam, ale wezmę pod uwagę :)
    Zapraszam do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm...nigdy o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam obecnie te tabletki. Rzeczywiście skład mają niezły.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy preparat, nie słyszałam wcześniej o nim. na mnie dobrze też działał oeparol femina

    OdpowiedzUsuń
  8. tabletki faktycznie działają :) ja zaczęłam właśnie 3 opakowanie i muszę przyznać że "niespodzianki" już mnie nie zaskakują. Może przed okresem wyskoczy jakaś krostka czy dwie. Na prawdę polecam tylko na efekty trzeba trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Normatabs poleciła mi pani dermatolog... brałam je regularnie i na prawdę w moim przypadku była bardzo duża poprawa. Oczywiście nie spodziewajcie się cudów po 2 tygodniach zażywania :) Musiałam odstawić tabletki na 9 miesięcy ale teraz mam zamiar wrócić do dawkowania i czekać na efekty :)
    Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi ogromną radość - za co bardzo dziękuję! Postaram się w miarę swoich możliwości odpowiedzieć na każdy. Na Wasze pytania odpowiadam na swoim blogu.


Bardzo proszę o niezamieszczanie zaproszeń, linków do swoich blogów, wszelkiego typu reklam, spamu oraz obraźliwych komentarzy. Będą one od razu kasowane!